سونی xperia m2 aqua ضدآب با قیمت متوسط

LOGO

جیب نیوز
اخبار اقتصادی، قیمت روز و مشخصات انواع کالا های موجود در بازار
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

بمب موزیکــــــــــــــــ

سونی xperia m2 aqua ضدآب با قیمت متوسط

شرکت سونی روز سه‏ شنبه هفته جاری جدیدترین محصول خود را با نام Xperia M2 Aqua معرفی کرد. این گوشی اولین تلفن هوشمندی است که فناوری ضدآب‏ Sony را به رده قیمتی متوسط می‏ آورد.

...

کالوم مک‏دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile گفت: «ما با Xperia M2 Aqua یکی از فناوری ‏های اختصاصی‏مان را به یک تلفن هوشمند رده متوسط می ‏آوریم. Xperia M2 Aqua تلفن هوشمندی است که به مصرف‏ کنندگان اجازه می‏دهد چه در باران و چه در آفتاب از تلفن همراه خود استفاده کنند.»

Xperia M2 Aqua به یک پردازشگر چهارهسته ‏ای Qualcomm® Snapdragon™ 400 با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز۴ و توانمندی‏ های 4G LTE مجهز است. باتری ۲۳۰۰ میلی ‏آمپرساعتی این گوشی امکان استفاده از آن را در تمام طول روز فراهم می ‏آورد. در عین حال می‏توان حالتBattery STAMINA را روشن کرد و از این تلفن هوشمند حتی برای مدت طولانی‏ تری هم استفاده کرد.
دوربین این تلفن هوشمند ۸ مگاپیکسل است. برنامه‏ های دوربین Xperia مانند Social Live به شما اجازه می‏دهد لحظه‏ های ویژه را به‏ طور زنده در حساب Facebook خودتان پخش کنید. علاوه‌بر این برای ﺣﺎﺻﻞ شدن اطمینان از اینکه عکس دلخواهتان را می‏گیرید، به‏ ویژه زمانی که سوژه در حال حرکت است، Timeshift burst شروع به گرفتن عکس‏ های پﺷﺖ ﺳﺮ هم می‏کند، حتی پیش از فشردن دکمه شاتر و تنها در ۲ ثانیه ۳۱ عکس می‏گیرد تا از ثبت شدن بی‏ نقص لحظه دلخواهتان ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ.
Xperia M2 Aqua از فناوری NFC متعلق به Sony استفاده می‏کند. با برنامه Lifelog متعلق به Sony که روی همه دستگاه‏ ها از پیش بارگیری شده است، می‏توانید به Sony SmartBand SWR10 متصل شوید تا به‏ طور خودکار ۲۴ ساعت شبانه‏روز و ۷ روز هفته از فعالیت‏ ها، سرگرمی‏ ها و خاطره ‏هایتان یادداشت‏ برداری کنید.Xperia M2 Aqua که در رنگ‏ های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود از پاییز ۲۰۱۴ به بازارهایی شامل آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه و اروپا عرضه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پیوندها

آمار بازدید و خبرنامه


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 91748
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1